logo paquebote
3 libros encontrados buscando autor: KENT BECK

www.paquebote.com > KENT BECK

Orden: · Ver: · Tipo:
ISBN:

8478290559

EXTREME PROGRAMMING EXPLICADO.

Editorial: Pearson   Fecha de publicación:   
Precio: 23,05
Añadir a la cesta
Disponible. Normalmente se envía en 4 días.


ISBN:

0321146530

Test Driven Development: By Example

Editorial: Addison Wesley   Fecha de publicación:    Páginas: 240
Formato: Rústica
Precio: 39,47
Añadir a la cesta
Disponible. Normalmente se envía en 4 días.

Clean code that works--now. This is the seeming contradiction that lies behind much of the pain of programming. Test-driven development replies to this contradiction with a paradox--test the program before you write it.

A new idea? Not at all. Since the dawn of computing, programmers have been specifying the inputs and outputs before programming precisely. Test-driven development takes this age-old idea, mixes it with modern languages and programming environments, and cooks up a tasty stew guaranteed to satisfy your appetite for clean code that works--now.

Developers face complex programming challenges every day, yet they are not always readily prepared to determine the best solution. More often than not, such difficult projects generate a great deal of stress and bad code. To garner the strength and courage needed to surmount seemingly Herculean tasks, programmers should look to test-driven development (TDD), a proven set of techniques that encourage simple designs and test suites that inspire confidence.

By driving development with automated tests and then eliminating duplication, any developer can write reliable, bug-free code no matter what its level of complexity. Moreover, TDD encourages programmers to learn quickly, communicate more clearly, and seek out constructive feedback.

Readers will learn to:

  • Solve complicated tasks, beginning with the simple and proceeding to the more complex.
  • Write automated tests before coding.
  • Grow a design organically by refactoring to add design decisions one at a time.
  • Create tests for more complicated logic, including reflection and exceptions.
  • Use patterns to decide what tests to write.
  • Create tests using xUnit, the architecture at the heart of many programmer-oriented testing tools.
  • This book follows two TDD projects from start to finish, illustrating techniques programmers can use to easily and dramatically increase the quality of their work. The examples are followed by references to the featured TDD patterns and refactorings. With its emphasis on agile methods and fast development strategies, Test-Driven Development is sure to inspire readers to embrace these under-utilized but powerful techniques.


    0321146530B10172002


    ISBN:

    9788441550155

    ¿Ordenar primero? Un ejercicio personal en diseño de software empírico

    Editorial: Anaya Multimedia   Año:    Páginas: 112
    Formato: , 22,5 x 17,5 cm.
    Precio: 24,95
    Añadir a la cesta

    El código desordenado es un fastidio. 'Limpiar' el código, para que sea más legible, requiere dividirlo en fragmentos manejables. El autor de esta guía práctica, Kent Beck, creador de la programación extrema y pionero de los patrones de diseño de software, sugiere cuándo y dónde podemos aplicar limpiezas u ordenaciones para mejorar el código, teniendo en mente al mismo tiempo la estructura general del sistema.

    En lugar de intentar dominar la ordenación del código de golpe, este libro permite probar algunos ejemplos que tienen sentido para el problema que se desee resolver. Si disponemos de una función grande que contiene muchas líneas de código, aquí aprenderemos a dividirla de una manera lógica en fragmentos más pequeños. En paralelo aprenderemos la teoría del diseño de software: acoplamiento, cohesión, flujos de fondos descontados y opcionalidad.

    Con este libro lograrás:

    * Comprender la teoría básica del funcionamiento del diseño de software y las fuerzas que actúan sobre él.

    * Explorar la diferencia entre los cambios en el comportamiento de un sistema y los cambios en su estructura.

    * Mejorar la experiencia de programación ordenando a veces primero y a veces después.

    * Aprender a realizar cambios de envergadura en pequeños pasos seguros.

    * Abordar el diseño de software como un ejercicio de relaciones humanas.



    [1-3]  

    Si no ha encontrado el libro que busca, pinche en nuestro servicio de Pedido Directo y pídanoslo.

    Volver a Página Principal

    Otras novedades


    © Paquebote 1998-2024 Todas las secciones | Ayuda | Aviso Legal